Leczenie zachowawcze

Najważniejszy jest pacjent

Stomatolog na pierwszym miejscu stawia natychmiastową pomoc pacjentom z dolegliwościami zębów. Najważniejsze jest zapewnienie leczenia w najwyższym poczuciu komfortu i przyjaznej atmosferze. Liczy się indywidualne podejście do każdego pacjenta i brak obawy przed wyzwaniami. Wszystkie nasze działania opierają się na solidnym medycznym wywiadzie, latach doświadczenia i przede wszystkim na tym, aby pacjentom zapewnić szybką i skuteczną pomoc. Jesteśmy po to, by ratować twoje zęby.

Na czym polega stomatologia zachowawcza?

Stomatologia zachowawcza zajmuje się profilaktyką oraz odbudową twardych tkanek zęba, zniszczonych najczęściej przez próchnicę, urazy lub starcia zębów. Leczenie opiera się na zastosowaniu najnowocześniejszego sprzętu oraz najwyższej jakości materiałów. Dzięki temu efekty zawsze spełniają wszystkie zasady funkcjonalności oraz estetyki, z jednoczesnym przywróceniem naturalnego kształtu i koloru zęba.

Dentysty nie trzeba się bać!

Doskonale zdajemy sobie sprawę, że wizyta u stomatologa, dla zdecydowanej większości pacjentów, nie należy do najprzyjemniejszych. Dlatego staramy się zawsze udowadniać naszym pacjentom, że w odpowiednio wybranym gabinecie leczenie nie musi być przykrym przeżyciem. W dziedzinie stomatologii poczyniono milowe kroki, aby podnieść jakość i precyzję wykonywanych zabiegów oraz komfort pacjenta podczas wizyty na fotelu dentystycznym. Jesteśmy przekonani, że już po pierwszej wizycie, pacjent na każdą kolejną uda się zupełnie bezstresowo.

Stawiamy na leczenie bez bólu! Pacjentom z nieprzyjemnymi doświadczeniami powodującymi strach przez dentystą proponujemy leczenie z zastosowaniem podtlenku azotu. Sedacja wziewna nie tylko ma działanie przeciwbólowe, ale jest także doskonałym sposobem na rozluźnienie, pozbycie się stresu i lęku. Co więcej, można stosować ją także u dzieci (powyżej 3,5 lat) i dzięki temu maksymalnie zapobiegać przyszłemu lękowi przed dentystą.

Szybkie i skuteczne znieczulenie? Nie ma problemu!

Oferujemy nowoczesne i błyskawicznie działające znieczulenia. Jeśli obawiasz się bolesnych zastrzyków – nie martw się. Nasi lekarze sprawią, że przestaniesz się bać. Znieczulenie podajemy z zachowaniem najwyższego komfortu pacjenta.

Wspomaganie leczenia najnowocześniejszymi metodami

Użycie lasera zapobiega stanom zapalnym i jest bardzo przydatne w leczeniu nerwobólów. Dzięki tym aparatom zmniejszyć można krwawienie i przyspieszyć gojenie po zabiegu, a także likwidować ogniska zapalne. Zastosowanie lasera poprawia terapeutyczne skutki zabiegów, zmniejsza ryzyko infekcji, przyspiesza regenerację uszkodzonych tkanek. Działanie lasera nie tylko zmniejsza ból i obrzęk, pojawiający się po zabiegu, ale także przyśpiesza proces gojenia się ran, zmniejszając ryzyko infekcji czy ryzyko odrzucenia implantu.

Jest niewiele przeciwwskazań w zastosowaniu terapii laserem biostymulacyjnym. Lasera biostymulacyjnego nie zaleca się między innymi stosować podczas ciąży i przy migrenowych bólach głowy. Zabiegom nie poddaje się osób po podaniu silnych środków farmakologicznych, np. pacjentom poddanym chemioterapii. Nasi lekarze udzielą na ten temat wyczerpujących informacji.

Diagnozujemy, leczymy, przewidujemy

Dla wygody naszych pacjentów zapewniamy wszystkie usługi, które związane są z leczeniem zębów i wad zgryzu. Na miejscu wykonujemy zdjęcia RTG, które są istotnym elementem każdego leczenia. Dlatego jednym z pierwszych etapów współpracy naszych stomatologów z pacjentami, jest ustalenie kompleksowego planu leczenia na podstawie diagnostyki radiologicznej – pantomogram, cefalometria, tomografia oraz przeglądu stanu uzębienia pacjenta.